Bra jobbat kära (tre) läsare :P

Vad duktiga ni är mina kära läsare! Nu vet jag vilka ni är (alltså säkert, jag visste det ju typ förut oxå men den där ovissheten är ju lite läskig asså :P). Men bara tre utav er ville berätta villka ni är, ni andra tre verkar fortfarande vilja vara anonyma, hm... Men ni med bloggar får iaf får jättegärna börja blogga lite mer så ska jag kommentera era bloggar oxå, tihi. Nä men skämt åt sido, det var kanoners i skärgården och det var även kanoners igår då vi firade mamma i hennes kolonistuga, satt ute där oxå även om vädret kanske inte var lika bra som i helgen, men men tror ändå jag brände mig lite till faktiskt, så så tokigt kan det ju inte ha varit :)

Idag var jag tebax i skolan igen, vi hade en gästlärare som pratade om bedömning, faktiskt väldigt intressant. Kändes mer meningsfullt än många andra lektioner. Vi ska ha henne hela veckan oxå så det ska bli skoj. Nu börjar det faktiskt kännas lite sorgligt att terminen snart är slut även om det är väldigt skönt oxå. Men jag vet ju inte vad jag ska göra i höst, är så ambivalent! Vill ju planera allt men hur ska jag kunna göra det när jag inte vet nånting? Varken vad jag vill eller vad jag kan? Vet ju inte vilka jobb jag skulle kunna få eller om jag kommer in på löneadministratörsprogrammet...varför måste allt va så svårt? Eller är det bara jag som krånglar till det? Förmodligen är det jag som sätter käppar i hjulet för mig själv utan att märka det...eller så märker jag det och då blir det ännu svårare! Kan man inte bara få gå i pension på en gång? Hehe neej dåå skojar baraa....eller gör jag det...?

Hur som helst så är det bara att ta en dag i taget och köra sista slutspurten i skolan och sen tokjobba i princip hela sommaren...ja så får det bli, sen får ödet avgöra vad som händer med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback