Sundholmen

Hoho!

Nyss (lr ja typ fem timmar sen men ändå) hemkommen från sundholmen där jag varit sen igår morse med min kära sambo och hans mamma och pappa. Jätteskönt att komma ut i skärgården och bara ta det lugnt. Hade inte med mig nått plugg den här gången heller så har bara koncentrerat mig på att läsa min nya bok som är en shakespeareinspirerad da vinci koden kan man säga :) Varför jag inte hade nått plugg var för att jag väntar på feedback på min portfolio som jag snart ska lämna in och kan inte göra nått förrän typ på torsdag när jag ska få tillbaka den :) Så det blir chill för mig denna vecka förutom att jag måste vara med på lektionerna. Men men det är inte så långt kvar till man ska börja jobba igen, då blir det rutiner som gäller!

Nu ska jag nog sova snart (lr kanske läsa i min shakespearbok?) och i morn blir det firande av mami som fyller år :)



Natti natti











ps. kan du inte kommentera nått om du läst detta, skriv bara "hej jag har läst" och vem du är, är nyfiken på att se vem som läser :P"

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

hej ja vi har läst det var fint på sundholmen

2011-05-23 @ 14:00:25
Postat av: em

haha jag har läst, sjukt mysigt i skärgården ;)

2011-05-23 @ 19:48:06
Postat av: corny

Jag läser alltid:) Bara väldigt dålig på att kommentera...;) Va härligt det såg ut! hoppas allt är bra.

2011-05-23 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback