Mycket fest och lite sömn...

Hej hopp!


Jättetrött idag, mycket festande och lite sömn de senaste dagarna. I fredags var det parkväll med Sandra och Rikard som också bor i fruängen. Det blev lite (mycket...) vin och lite buzz och andra spel. Det var tänkt att vi skulle ha sjungit singstar också men någon måste ha velat att det inte skulle bli nått. För självklart funkade det inte att köra. Har typ aldrig hänt förut men det som var konstigast av allt var att det funkade perfekt dan efter! Skumt, men vi hade trevligt ändå :)

I lördags var det också party. Jag och Sofi började med grillning hemma hos Ronja. Sen kom Ronjas två kusiner med typ fem kompisar och sen kom Zofie också förbi. Sedan drog vi till ett nytt ställe i slakthusområdet som heter "slakthuset" (mycket kreativt) nej då men lokalen va väldigt cool med allt från plastskynken till vitt kakel kvar. Men personalen och människorna var desto skummare och musiken var inte heller mycket att hänga i julgranen.

På söndag blev det lite lugnare iaf. Sov ganska länge och vid tre efter tvättningen gick jag och Jocke och kollade på en lägenhet, väldigt fin men den kommer att bli för dyr. Tyvärr, men vi förstod det för det var väldigt fräsch och dessutom hade den ett billigt utgångspris.

Men vilan blev inte lång, igår var jag först i skolan och kollade på en annan grupps slutredovisning. Sen åkte jag hem och solade lite med Erica (oxå hon från fruängen) tills jag skulle åka iväg till gärdet och träffa klassisarna för en avslutande fest. Det blev mat och dryck, femkamp och brännboll :) Trevlans!

Nu ska jag snart dra iväg och träffa mina tjejer! :)



Jag och Sandra på trappen :)

Rickard och Jocke, snygg pose :P

Grillmaster Sofi :P

Kolla kaklet

Skumma snubbar på dansgolvet...

Jesus-dj! Ännu skummare!

Jag och Erica i långbroparken :)

5-kamp med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback