Kryssning!

Hallå där!

Har inte haft tid (orkat) skriva på ett tag men nu är det dags igen kände jag :)
Idag är det måndag och jag börjar jobba kl 12 så sitter mest och hänger framför datorn och tv:n.
Kom hem från halloweenkryssning igår, förutom att säkerhetskontrollen tog vår (inte min dock men cornelias, linneas och emilies) sprit i säkerhetskontrollen innan vi gick på båten så var det en kul kryssning!
Vi åt buffet klädde ut oss (ville egentligen vara vampyr men fanns inga tänder kvar så fick panikköpa ett djävulskitt) och dansade tills dom stängde :) Vid frukosten fick jag dock inte min vanliga veganmacka jag brukar få, det tycker jag var lite dålig service...men men allt kan ju inte va bra :P

I fredags var jag och Jocke och käkade middag hemma hos hans föräldrar och även Marcus var hemma från Linköping så det var trevligt, vi kollade på filmer från 91 när jocke var 7 år och sprang omkring med pottfrilla och världens största glasögon, så söt!

Har även spelat bandy och firat Håkan som fyllde år i veckan :)

Nu är det en ny vecka och det känns som att den är lika fullproppad som de förra.
Jobb, bio, kompishäng, utgång och släktträff står på schemat :)


Lite bilder:


Förebilden

Tomtarna

Fördrinken

Förrätten

Utklädda och klara!

På dansgolvet!






Hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback