Ångest...

Det går inte så bra det här...har ångest hela tiden...känner mig som en hemsk människa...var och pantade flaskor idag och funderade på att inte trycka på gula knappen eftersom jag ändå inte är en sån som ska rädda världen längre utan en lat och egoistisk person som lika gärna kan trycka på den gröna knappen och ta pengarna själv, men jag tryckte på den gula iaf, kanske mest för att det går på rutin...får trösta mig med att mamma kanske känner sig som en mindre hemsk människa...nej men allvarligt det är jobbigt både fysiskt och psykiskt att äta ägg och dricka mjölk. Förutom ångesten så har jag även mått illa och haft ont i magen ibland...kanske är jag laktosintolerant? Kan man ju aldrig veta, är väl en av fyra som är det?

Well well förutom min nya, tillfälliga, kost så rullar väl livet på som vanligt in i 2012 antar jag. Året då jorden ska gå under för övrigt så vad gör det väl om jag plågar lite djur om vi ändå kommer att dö allihop snart...tänk om jorden faktiskt går under snart, kanske på nyårsafton? Man vet aldrig... Men i alla fall det jag skulle säga är att det är som vanligt med jobb och ingen ny lägenhet och städning och tvättning på söndagar och utgång på fredagar/lördagar och snart schlagerfestivalen och för lite pengar på kontot och snön som kom försent...vet inte vad jag babblar om egentligen, känner mig distansierad från mig själv på nått sätt, eller fjärmad som brecht skulle ha sagt...inte så kul att känna sig fjärmad när man vill vara närvarande och äkta precis som stanislavskij...men men så är det ibland även fast man ska leva i nuet och inte ha själen några mil bort från kroppen...äsch det går inge bra det här heller så här är lite bilder istället:


Singstarkväll med Corni igår :)

Flyttbilen från förra söndan när jag hjälpte systra min och flytta

Jag steker mitt andra ägg...

...som jag glufsar i mig som en riktig kannibal...

Får frissan fixad av Zoffan förra helgen :)

Zofie, Erica och Jag!!! Eller tripp, trapp, trull :D

Skidor!

Tomtar!

Nyår!

Jag och syster :)

Jag och älskling :)



Bara jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback