Den onda sidan...

Idag gick jag över till den onda sidan. Jag stod på jobbet och funderade och bestämde mig till slut efter mycket om och men att ta en macarong innehållande ägg och mjölk. Det var inte gott alls och jag kände mig hemsk men sen svullade jag i mig en nougat och fyra tryfflar och mådde illa. När jag kom hem åt jag två stekta ägg, ett glas mjölk några maraboubitar och lite sourcreamchips och jag känner mig hemsk. Men mamma och jag har en deal. Hon blir demivegetartian ett år om jag blir vegetarian ett år och då räddar jag ju i alla fall de djur som mamma skulle ha ätit under året även om jag själv spärrar in några. Dessutom ska jag se om mina värden kommer att bli bättre eller om jag lika gärna kan va vegan. Förlåt alla djur för att jag blivit en ond och egoistisk människa igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback