Kulturell lördag :)

Hallå där!

Kände mig lite kulturell igår. Började dagen med en superfrukost bestående av potatis, sojakorv, stekt ägg, juice, te i min nya tekopp samt dagens dn vilken vi får gratis i en månad nu :) Efter detta rörde jag mig in mot staden för att träffa jocke pocke som spelat fotboll och sedan bar det av mot historiska muséet för att kika på birkaflickan mm. Åkte även nya spårvagnen, som går genom stan, för första gången. Sen gick vi och käkade och fikade för att sedan gå på bio, egentligen skulle vi varit ännu mer "kulturella" och ägnat oss mer finkultur än åt masskultur och gå på teater men eftersom vi var ute så sent så fick det bli bio istället. Det blev John Carter, en film som var sådär...jag trodde vi bokade en annan hehe, men om man har låga förväntingar blir det oftast bättre än man tror och den var i 3D så bara det var ju lite coolt. Efter detta åkte vi hem för att göra "musiklistorna" som vi brukar kalla det när vi får spela varannan låt och så sätter vi båda betyg på låten utan att den andra får veta vilken låt det är från början, igår införde vi även att man skulle gissa vilken låt det var genom att bara höra på introt, något jag rekomenderar, kuligt :D

Idag är det städ/tvätt/chillsöndag och robban är här medan jag sitter och latar mig vid datorn och har tid att babbla massa onödigt här :)

Pusspuss


Så knasiga blev jag och Corni på andra chansen för två helger sen :P

Linnea och jag på finalen :)

Zofie och Vicky, samma kväll :)

Självklart en peppad Cornelia också :D

Min superfrukost igår :)

Med risk för att låta som en riktig bloggare: Dagens outfit igår :P

Mat igen...

Fika med Jocksson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback