Schlaaaaaaaager!

Halloj!
Det var inte igår som jag tittade förbi här men kände att jag var tvungen att beklaga mig över mitt i-landsproblem att jag inte orkar pallra mig upp från sängen denna lördag för att städa inför melodifestivalfinalen som går av stapeln idag. Har bara legat och latat mig och fått frukost på sängen av älsklingen, men nu har han lämnat mig för att åka och spela fotboll :( Men min kära fru tittar förbi om några timmar istället, för att äta middag med mig och ladda inför finalen då det förhoppningsvis dyker upp några tjejor till :)
Här är lite bilder för bröllopet:
Puss och hej,
och glöm ej,
att rösta på Dead by april ikväll,
så är du snäll :)

Kommentarer
Postat av: locolife

Hej hoppas allt är bra med dig! Tänkte tipsa dig om en helt grym klädbutik på nätet! Hoppas du gillar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback